loading...

KittyVolkman

وکیل املاک و مستغلات ، وکیل معاملات ملکیساکنان تهران و افرادی که دارای املاک و مستغلات در تهران هستند معمولاً وقتی صحبت از مشکلات املاک و مستغلات می شود به دنبال بهترین وکیل املاک در تهران می گردند. گ

کویئک بازدید : 19 دوشنبه 17 آذر 1399 نظرات (0)

وکیل املاک و مستغلات ، وکیل معاملات ملکی
ساکنان تهران و افرادی که دارای املاک و مستغلات در تهران هستند معمولاً وقتی صحبت از مشکلات املاک و مستغلات می شود به دنبال بهترین وکیل املاک در تهران می گردند. گروهی از وکلای دادگستری با وکلای متخصص در زمینه مشاوره حقوقی در امور مدنی یکی از بهترین وکلا در تهران هستند. به لطف سالها تجربه موفق در وکالت و دعاوی مدنی ، با ارائه مشاوره حقوقی به کلیه بستگان متقاضی وکیل املاک در تهران ، به یکی از بهترین وکلا در تهران تبدیل شده ایم.

شکایات مربوط به املاک و مستغلات چیست؟
 وکیل معاملات ملکی وکیلی است که در دعاوی مربوط به املاک و مستغلات تخصص دارد. ادعاهای مالکیت نام مجموعه ای از دعاوی مربوط به رابطه املاک و مستغلات با یک روش یا دیگری است. املاک و مستغلات املاک غیرمنقول است و در یک بخش می توان زمین را به زمین شهری و حومه شهر تقسیم کرد و در بخشی دیگر می توان آن را به املاک تجاری و مسکونی تقسیم کرد ، بنابراین با توجه به تقسیم فوق ، دعاوی مختلف ، همه در زمینه وکلای املاک و مستغلات .

امروز ، او همچنان به دریافت مأموریت ها و ارائه مشاوره حقوقی به ایرانیان در سراسر جهان و خارجی های مقیم ایران ادامه می دهد. اعضای این گروه و اصحاب دعوی این موسسه حقوقی می توانند با نشان دادن حقوق و عدالت ، اقدام در چارچوب قانون و پرهیز از پرونده های کلاهبرداری و بی اثر ، اعتماد مشتری و مشتری را جلب کنند.

در مالکیت عمومی ، موجر می تواند بدون آداب و رسوم خاص ، مال خود را بفروشد یا اهدا کند یا با اجاره صلح کند ، اما ملک را نفروشد و انتقال مال به خریدار و کارفرما مستلزم اجازه و رضایت شرکای دیگر .

زیرا افراد دیگر نیز با او مالکیت دارند و در صورت فروش آن حقوق خود را از دست می دهند. البته ، او می تواند بفروشد ، اجاره دهد ، وعده دهد و غیره بیشتر او بخشی است و مشکلی ندارد ، به شرطی که از نقش دیگران فراتر نرود. اما تحویل ، دریافت و انتقال ملک بدون رضایت و اطلاعات شرکا امکان پذیر نیست.

اگر صاحبخانه بدون رضایت و اطلاع شخص ، زندگی کند یا ملک را اشغال کند ، سایر مالکان می توانند از وی به دلیل تخلیه شکایت کنند.

حق رهبری
اگر دو مالک در مالکیت عمومی وجود داشته باشد و ممکن است ملک تقسیم شود و یکی از آنها سهم خود را به دیگری بفروشد ، حزب او حق احزاب دیگری را دارد که به آن حق رأی گفته می شود. شخص می تواند مبلغ پرداخت شده توسط مشتری را پرداخت کند و کلیه کالاها را در اختیار داشته باشد. به یاد داشته باشید که حق اولویت بندی تنها زمانی به وجود می آید که به دیگری فروخته شود ، در حالی که اگر صلح ، هدیه ، اجاره و غیره وجود داشته باشد ، چنین حقی قابل استفاده نیست.

همچنین قابل توجه است که طبق ماده 151115 قانون مدنی ، یک حق اساسی باید در کلیه املاک اعمال شود. همچنین جالب است بدانید که طبق ماده 2121 قانون مدنی ، حق اساسی مصلحت است ، یعنی مالک می تواند پس از ابلاغ به وی ، از حق خود استفاده کند.

وبسایت پینترست: https://pin.it/2HEgCOs

تقسیم تقاضا کنید
تقسیم املاک همیشه از اداره ثبت نیست ، اما دادگاه باتجربه در موارد زیر دادگاهی باتجربه است و باید پرونده تشکیل شود:

رجوع به ح.
1. تا زمان تکمیل مراحل ثبت نام ، دادگاه های عمومی و حقوقی حق رسیدگی به اموال درخواستی را دارند. هنگامی که مراحل ثبت نام به پایان رسید ، فرض بر این است که سند به طور قانونی در دفتر املاک ثبت شده است. با این حال ، هیچ سند قانونی ارائه نشده است ، اما درخواست صحیح ثبت شده است.

2- در صورت عدم وجود یا عدم وجود آن در بین صاحبان آن ، در این صورت این استثنا در صلاحیت دادگاه است ، حتی اگر مراحل ثبت نام به پایان رسیده باشد.

- اگر بخشی از املاک مشترک از صفحه مشترک ثبت نام یک فرد ناشناس باشد ، ممکن است به یک دادگاه عمومی صالح تقسیم شود. مال ناشناس مالک ادعا می کند که مالک شناخته شده است ، اما او هنوز برنامه را ثبت نکرده است.

اگر همه صاحبان املاک با فروش موافق نباشند ، همه می توانند به اداره ثبت املاک مراجعه کرده و تقسیم املاک را درخواست کنند. تفکیک بخشی از دارایی است. اگر ملک قابلیت تقسیم را داشته باشد ، اداره ثبت حقوقی سندی جداگانه و حق اختراع ثبت شده شش ساله را به نام کلیه مالکان صادر می کند.

اگر اموال قابل تقسیم نباشد ، اداره ثبت گواهی عدم تقسیم را صادر می کند. مالکان به دادگاه خواهند رفت و تقاضای فروش املاک مشترک را اعلام خواهند کرد. در زمان ارائه این درخواست ، کالاها فروخته می شود و سهام صاحب آن پرداخت می شود.

تفاوت در جدایی
1- تفکیک در اموال مشاع و مشاع انجام می شود اما تفکیک در اموال مشاع اعمال می شود.

2. به قسمتهای دیگر مال تقسیم می شود ، اما بدون بخشی از مال در آن قسمت ، سهام تقسیم می شود.

- تقسیم توزیع به این معنی است که نیازی به اشتراک نداریم. به عبارت دیگر ، اگر صاحب وجود داشته باشد ، متفاوت خواهد بود.
- هنگام توزیع کالا توجه به اندازه فرد و قطعات ضروری نیست ، اما هنگام توزیع این بخش ، باید به اندازه سهام توجه کنید.

است. این بخش نه تنها در دفتر ثبت بلکه در دادگاه و دفتر ثبت نیز خواهد بود.

وقتی که صورت جلسه ها تقسیم می شود ، یک دوره جداگانه تعیین می شود ، اما وقتی تقسیم صورت جلسه صورت می گیرد ، دادگاه انتخاب می کند.

- همه تکالیف تقسیم می شوند ، اما فقط بخشهای متقاضی تقسیم می شوند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 66
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 45
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 118
  • بازدید ماه : 231
  • بازدید سال : 1,304
  • بازدید کلی : 4,215