loading...

KittyVolkman

بیمار در حالی که روی یک پرواز متراکم از جده به لندن نشسته بود، احساس ناخوشی کرد. بعد از اینکه سوار یک پرواز دیگر به بوستون یا پرواز سوم به آتلانتا شد، یا حتی وقتی آخرین پایش را برداشت تا به Orlando.If

کویئک بازدید : 18 پنجشنبه 27 آذر 1399 نظرات (0)
دومین  حالت  MERS  نشان می‌دهد  که بیمارستان‌ها  برای  MERS  نقطه صفر  هستند .

بیمار در حالی که روی یک پرواز متراکم از جده به لندن نشسته بود، احساس ناخوشی کرد. بعد از اینکه سوار یک پرواز دیگر به بوستون یا پرواز سوم به آتلانتا شد، یا حتی وقتی آخرین پایش را برداشت تا به Orlando.If که اخبار را تماشا می‌کرد رسید، باید می‌دانست که حداقل ممکن است که او MERS، ویروس مرموز تنفسی خاور میانه را داشته باشد. این کشور در حال گسترش در عربستان‌سعودی بوده و بیش از ۵۷۰ نفر را در سطح جهانی مبتلا کرده‌است و ۱۷۱ نفر از آن‌ها را کشته‌است. بزرگ‌ترین عامل خطر، یک کارگر بهداشت و درمان است، مانند the l، او با چندین پرواز وارد بیمارستان شد و بدون اخطار قبلی به بیمارستان اورلاندو آمد بدون اینکه هشداری برای تنفس داشته باشد و از عربستان‌سعودی آمده باشد. او ساعت‌ها را در یک اتاق اورژانس عمومی سپری کرد و به طور بالقوه بیمار دیگری را در بخش اورژانس قرار داد بدون این که در مورد آنچه که در ۲۰ هفته پیش در بخش مراقبت‌های بهداشتی در ۲۰ - ۲۰ کارکنان مراقبت‌های بهداشتی در قرنطینه رخ داده بود خبر دهد. دکتر Keiji Fukuda، رئیس بهداشت جهانی، روز چهارشنبه در یک کنفرانس خبری گفت: " اگر مبتلا به بیماری مبتلا به بیماری مبتلا به بیماری مبتلا به بیماری مبتلا به بیماری مبتلا به بیماری مبتلا شوند، بیماران مبتلا به بیماری مبتلا به بیماری ایدز می‌شوند." دلایل کمی برای عدم اطلاع از احتمال عفونت وجود دارد - مراکز کنترل و پیش‌گیری از بیماری‌ها در فرودگاه‌های بزرگ در حال ارسال نشانه‌ها در فرودگاه‌های بزرگ هستند، به پزشک مراجعه کنید و به پزشک بگویید کجا سفر کرده‌اید، " این نشانه‌ها اکنون سازمان بهداشت جهانی است، ها.

حتی اگر از اعلام MERS به عنوان یک اورژانس جهانی بهداشت متوقف نشده است. CDC این توصیه را در فواصل منظم تکرار کرده است ، اخیراً پس از آنکه یک مرد ایندیانا که در یک بیمارستان سعودی کار می کرد ، اولین بیمار آمریکایی MERS شد. پزشکان وی گفتند که وی به یاد نمی آورد که با MERS با کسی معالجه کرده باشد ، اما در بیمارستان در ریاض با موارد MERS کار کرده است. بیمار دوم نیز در بیمارستانی که MERS تحت معالجه قرار می گرفت ، کار می کرد ، این یکی در جده بود. کارگر مراقبت های بهداشتی چند روز با اقوام در منطقه اورلاندو کم بود و سرانجام احساس بدی کرد که به اورژانس بیمارستان دکتر پی فیلیپس مراجعه کند. وی در تاریخ 9 ماه مه بستری شد و آزمایشات روز دوشنبه تأیید شد که وی دومین بیمار بود که در ایالات متحده با MERS حضور پیدا کرد. اما متخصصانی که جمعه شب با وی معالجه کردند ، قبلاً مشکوک بودند که وی ممکن است MERS داشته باشد. CDC می گوید ، هر کسی که از شبه جزیره عربستان با علائم تنفسی وارد می شود ، باید یک مورد احتمالی محسوب شود. این به معنای اقدامات بهداشتی شدید ، از جمله اتاق انزوا است. "من باید ماسک مخصوصی بنام N-95 (دفع کننده) بپوشم. باید لباس و دستکش بپوشم. هنگامی که ما از اتاق خارج شدیم ، همه چیز را دور می کنیم. "دکتر آنتونیو کرسپو ، متخصص بیماری های عفونی و مدیر ارشد کیفیت بیمارستان P. فیلیپس گفت: این یک درد برای انجام این کار است ، می گوید: دکتر تیم لایی ، استادیار میکروبیولوژی و ایمونولوژی در دانشکده پزشکی دارتموث. وی گفت: "این سخت است.". حتی شستن دست ها بین هر بیمار - هر کاری که هر متخصص بهداشتی باید با هر بیمار انجام دهد ، MERS یا نه - یک مزاحمت است. "ما باید بپذیریم که نه تنها فراموش کردن آن آسان است ، بلکه ناخوشایند است. وی گفت: "قبلاً این امر کاملاً از نظر اجتماعی قابل احترام بوده و حتی انتظار می رفت که کارمندان مراقبت های بهداشتی در حالی که بیمار هستند به سر کار بیایند."و پزشکان ، پرستاران و سایر کارمندان مراقبت های بهداشتی می توانند در مورد میکروب ها سوار باشند." Fukuda گفت بسیاری از راهنمایی های خوب. "دشوارترین چیز در مورد پیشگیری از عفونت است

د)این است که چگونه میتوان آن‌ها را به طور کلی به کار برد. این در هر کشوری در جهان صادق است. به عنوان مثال، پزشکان، پرستاران و تکنسین‌ها ممکن است دستکش به تن کنند، اما آن‌ها را بین هر بیمار تغییر ندهند. Fukuda گفت: "مطالعه پس از مطالعه نشان داده‌است که چیزی به اندازه آنچه که ما می‌توانیم انجام دهیم، از نظر اجتماعی قابل احترام است و حتی انتظار می‌رود که کارکنان بخش بهداشت در حین بیماری به سر کار بیایند و گفت:" فرهنگ در مراقبت بهداشتی در حال تغییر است و تا حدودی وقف کار کردن است. این برای ما سالم نیست و برای بیماران ما سالم نیست." و با MERS، این می‌تواند یک موضوع زندگی یا مرگ باشد. بیست درصد از ۵۷۰ نفر مبتلا به MERS، کارکنان مراقبت‌های بهداشتی بوده‌اند. دکتر کن Michaels از دپارتمان بهداشت فلوریدا در بخش آرنج گفت: " اگر شما یک پرستار یا پرستار هستید و بیمار مبتلا به بیماری تنفسی شدید است، پسر عموی ویروسی MERS که بیش از ۸،۰۰۰ نفر را درمان کرده و بیمار است. یک مرد هم چند نفر دیگر را هم مبتلا کرد که در هوای داغ مانده بودند.

به نظر نمی‌رسد که آل کسی آن قدرها هم بد باشد اما مرکز کنترل بیماری‌ها و دیگر کارشناسان می‌گویند که ریسک کردن ارزش ندارد. " ما واقعاً نمی‌دانیم که دقیقاً چگونه mer ها منتقل می‌شود و ما واقعاً نمی‌دانیم طیف کامل بیماری چیست ". میشل گفت: " من معتقدم که ریسک برای مردم اتاق‌های انتظار ناچیز است. "


منبع
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 66
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 44
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 117
  • بازدید ماه : 230
  • بازدید سال : 1,303
  • بازدید کلی : 4,214