loading...

KittyVolkman

به گفته مسئولان، دو مامور پلیس شهر سنت لوییس یک مرد سیاه را که چند متر آن را در طول چند مایل از حومه آشفته فرگوسن پرتاب کردند، کشتند و کشتند. حداقل ۱۰۰ نفر به سرعت در صحنه جمع شدند. بعضی از مردم شعار

کویئک بازدید : 21 شنبه 15 آذر 1399 نظرات (0)
سنت لوییس Cops از انسان نزدیک فرگوسن، Crowd Gathers عکس بگیرید.

به گفته مسئولان، دو مامور پلیس شهر سنت لوییس یک مرد سیاه را که چند متر آن را در طول چند مایل از حومه آشفته فرگوسن پرتاب کردند، کشتند و کشتند. حداقل ۱۰۰ نفر به سرعت در صحنه جمع شدند. بعضی از مردم شعار دادند: " دست‌ها بالا! شلیک نکنید! " پس از یک هفته تظاهرات بر سر کشته شدن مایکل براون، یک نوجوان غیر مسلح سیاه‌پوست، سه مایل بعد از تیراندازی، تنش در هوا وجود داشت، اما هیچ رویارویی فیزیکی وجود نداشت. سام براون ۳۴ ساله یک مرد سی اس تی لوئیس attorney.The در مراسم تیراندازی در سنت لوییس به خبرنگاران گفت: " من فکر می‌کنم که اعتراض در اینجا تا زمانی که پلیس یک مجموعه تنظیمات کم داشته باشد صلح‌آمیز باقی خواهد ماند." او گفت که این مرد به طور غیر عادی رفتار می‌کند، بالا و پایین می‌رود، بالا و پایین خیابان ". رئیس گفت که افسران به طور مکرر به مرد ۲۳ ساله دستور داده‌اند تا چاقو را رها کند و پس از امتناع از این کار سلاح‌هایشان را بیرون آورد. رئیس گفت که این مرد به پلیس گفته‌است: " حالا از من عکس بگیرید. او گفت: "من اکنون پس از اینکه مرد به سمت یکی از آن‌ها رفت و در عرض ۳ تا ۴ فوتی قرار گرفت، گفت: " یکی از شاهدان عینی آن را یک بمب‌گذار انتحاری توصیف کرد، و افسرانی که محل تقاطع با نوار زرد را مشخص کردند. آنتونیو French، که هفته گذشته در طی اعتراضات علیه قتل براون دستگیر شد، مردم را بر آن داشت تا صلح را حفظ کنند. او گفت: " آخرین چیزی که ما نیاز داریم خشونت در همسایگی ما نیست. و این به پلیس نخواهد بود تا مطمئن شود که در همسایگی ما خشونت وجود ندارد. او گفت که او به پلیس شهر سنت لوئیس اعتماد بسیار بیشتری نسبت به پلیس فرگوسن دارد و قول داد که با این اداره کار کند تا مطمئن شود که یک "h" وجود ندارد.

او گفت : " در پاسخ به هر protests.In فرگوسن , معترضان با یک دولت روبرو شدند که به سرعت آن‌ها را مانند دشمن درمان کرد . او گفت : " من فکر می‌کنم ما در اینجا وضعیت متفاوتی داریم و خیلی بهتر رفتار می‌کنیم . 19 , 201401 : تیراندازی پلیس به براون در روز 9 اوت در فرگوسن بیش از یک هفته اعتراض‌ها و برخوردهای بین پلیس و معترضان را قطع کرد . فرماندار جی نیکسون به گارد ملی در روز دوشنبه دستور داد تا از پلیس بزرگراه ایالتی و پلیس محلی پشتیبانی کند و مقامات گفتند که سربازان دوباره سه‌شنبه مجددا گشت خواهند کرد و گفت : " من فکر می‌کنم هر کسی که در هفته گذشته تلویزیون تماشا می‌کرده‌است , نگران است . … من فکر می‌کنم این مهم است که مردم بفهمند چه اتفاقی افتاده‌است , " او پس از تیراندازی در صحنه ماند و با افرادی که جمع شده‌بودند صحبت کرد و برخی از آن‌ها با عصبانیت به او سوال کردند . او گفت که پلیس در حال بررسی ویدیو بود و از هر کس دیگری با ویدیو درخواست می‌کرد که چند ساعت بعد بیایند . ماروین Nelson که صاحب یک شرکت ساختمانی است , گفت : " افراد کمی پیش‌بینی کردند که تعداد آن‌ها در شب رشد خواهد کرد و گفت : " مردم چیزی برای از دست دادن ندارند . مظنون به کشتن من در حال حاضر نزدیک شده بود . سام Dotson ( @ ChiefSLMPD ) 19 اوت , افسران 2014 دستور


منبع
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 66
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 40
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 113
  • بازدید ماه : 226
  • بازدید سال : 1,299
  • بازدید کلی : 4,210